take me away from here

Bra låt.


Owl City - Fireflies

haha fattar inte varför jag inte lagt ut den innan, har ju lyssnat på den en massa förra året.
Sitter här och försöker övertala mamma att vi ska boka en resa vi vill åka till. Jag har hittat ett jättebra ställe i Grekland, som vi kanske ska åka till.

Sunwing Resort Makrigialos

Makrigialos, Kreta

Så fint, vill så gärna åka! Jag har mina skills när det gäller att hitta najsiga resor. Dock är det isåfall länge tills vi åker, 12/8 går planet. Men jag kan vänta, 7,5 månads väntan är det värt!

Shuu brää. Typ. ;)

Kommentarer
Postat av: klara

hahah jag ska övertala mamma att vi ska åka iväg i sommar i slutet av sommaren för jag ska iväg innan sommarlovet med :D

2010-02-10 @ 14:28:32
URL: http://kkanskeklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0