Ny blogg

Nu är designen klar. Den är ganska enkel men mest tillfällig.
Den gamla bloggen tog jag bort. Gillade inte den.
Den här bloggen ska handla mer om mig, typ. :>  
Jag vill ha en personlig blogg kan man väl säga.

Just nu är jag iallafall sjuk.
Jag gick hem från skolan för att jag mådde dåligt,
fast nu mår jag iallafall lite bättre. Jag vill gärna vara frisk imorgon för då ska jag på läger. Ja, vi får se.

Ha det bra, nu ska jag fixa klart med designen och
sen så går jag och sover en stund. 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Sv; Jaa, den är jättebra :)

Sv 2; Haha, jaa.Uffe gillade ju inte er xD



Du borde också göra videoinlägg tycker jag (a)



2010-01-21 @ 13:55:34
URL: http://namnetvarlisa.blogg.se/
Postat av: freija

Kryya :)



sv; Din header är jätte fin!

Är det du som tagit bilden? :D

2010-01-21 @ 14:23:15
URL: http://freijalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0