Hiss och diss utan hiss, till alla no-lifers

Alltså det blir bara diss.

DISS:

Anonyma kommentarer, asså så omoget att kommentera taskigt och anonymt.
Vågar man inte visa vem man är eller? Hur orkar man ändå? Eller om man säger att bloggen är tråkig och ointressant, varför lägger man då tid på att kommentera? Jag själv raderar kommentarerna, de är så onödiga.

Ni har inget liv och kommenterar anonymt och elakt? cf. Jag har ett eget liv som jag är nöjd med. Jag lägger inte tid på att få andra må sämre.

Och är det konstigt att jag inte har hur många läsare som helst? Jag startade ju bloggen förra veckan. -.-

Varför inte ge en snäll kommentar? Alla blir ju glada då.

  


Kommentarer
Postat av: Anna

Fin blogg!



håller med dig!

2010-01-26 @ 10:20:12
Postat av: Evelina

Sv: Tack så mycket! :) Håller med dig om det där!!

2010-01-26 @ 10:25:09
URL: http://evelinajegreus.blogg.se/
Postat av: anonym , mohah

vf ljuger du på din blogg ? det kan anmälas !



du startade inte din blogg förra veckan för ja va ju inne på den för typ en måndad sen , dahh ??

2010-02-02 @ 20:16:32
Postat av: Maja

sv till anonym: jag ljuger inte, du måste tagit fel eller menat min gamla blogg. + cf om du är anonym jag bryr mig inte, tror du att du är så bra för att du är anonym så är du extremt patetisk,



daaaaahhhhhh??

2010-02-02 @ 20:50:56
URL: http://inmystupidhead.blogg.se/
Postat av: klara

jag håller med dig



alla anonyma står inte för sitt namn och vem dom är :) det är bara så...



ingen mening att vara anonym...

2010-02-10 @ 14:25:05
URL: http://kkanskeklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0