Free fallin'

Hallådär jag gillar blåbär! Lite Sean Banan style på måndagskvällen ja :)
Ja, kom hem från lägret måndag kväll men skulle direkt till min farbror så det blev inget bloggande.
Men nu har jag ju inte bloggat på typ två dagar så ska försöka göra ett långt inlägg. Försöka.
Idag har jag ju som vanligt varit i skolan och segat. Dum som jag är (det finns ju en anledning till bloggnamnet) så glömde jag bort att det var sovmorgon så var där en timme för tidigt. Sen skulle vi kolla på film, 10 orsaker att hata dig, som jag tycker var bra :) ska beställa den på discshop sen haha, (a)
Ja, just nu sitter jag och kollar lite på youtube. Det är en låt som jag lyssnar extremt mycket på, om och om igen!


Adrian Matenda - Free Fallin'

Riktigt bra låt! :) Ja, nu om ni nu vill veta, (jag vet att ni inte vill men skit i det) så har mamma köpt hårfärg så jag blir brunett igen på torsdag! :D Mitt hår är just nu i en röd ton som inte är så snygg, så jag måste färga om.

Nu ska jag ta en dusch och kolla på mitt favorit program, familjen annorlunda! Det är ju så intressant, enligt mig då ;)

See ya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0