Mixed up

Madonna vs Lady Gaga vs Pitbull - I Know You Want Love Celebration

Britney Spears vs Black Eyed Peas vs FloRida - 3 Sugar Feelings

Blandade låtar är vad jag lyssnar på just nu. Den översta är en blandning av I Know You Want Me, Celebration och Love Game. Den understa är en blandning av 3, My Lips Like Sugar och I Gotta Feeling.
Riktigt bra ihopsatta eftersom det är en DJ som satt ihop de, alltså inte artisterna som spelat in låtarna.
Det var min kompis Daniella som hittade låtarna så jag ska inte ta åt mig äran här. Hon borde skaffa sig en blogg, hon kan bli nästa Foki. Hon gillar ju manga och sånt. Seas.

Kommentarer
Postat av: Malin

hade min pappa också jobbat där, hade jag också bytt mobil lika ofta. :)

2010-04-07 @ 17:03:58
URL: http://malinlindmark.webblogg.se/
Postat av: Elsa

Väskan och byxorna är från Bikbok men som jag köpte lite före jul om jag inte minns helt fel :D



kramkram

2010-04-07 @ 17:43:46
URL: http://elsacc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Msn/ mail: (bara jag kan se den)

Har du en blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0